Skip to content

Imidzs

Én sesblogéknál olvastam először a tv2 és Guczó (azsia.net) kedélyes levélváltásáról, a shanghaji témaparkról és az ott álló hét vezérről. Pedig előtte megjárta a szánalmas.hu-t, UL-t és egyéb helyeket. Ami viszont igazán szép, hogy a sztori azóta továbbgyűrűzött, beszállt a blogz.hvg és a végén az index is lehozott egy cikket az ügyről. Nagyon úgy tűnik, hogy a tv2 tisztességgel megfizet a bunkóságáért. Nekem meg ilyenkor nincs pattogatott kukoricám, marad a hátradőlés és az egészséges káröröm.