Skip to content

Re: Az RSS, mint marketingeszköz

Az RSS felhasználók demográfiai adatai rendkívüli jelentőséggel bírnak a marketingesek számára. A Forrester kutatóintézet szerint az RSS felhasználók legfőbb jellemzői, hogy gyakran használják az internetet, 39 év körüliek, körülbelül 6 évvel fiatalabbak mint a nem RSS használók, 46%-uk diplomás és egy korábbi kutatás szerint átlagban 465 dollárt költenek el az interneten míg a nem RSS használók csak 333 dollárt. (a szöveg húzott verziója a hvg.hu-n, a teljes az internet-marketing.hu található)

Amerikai kutatások eredményeit használják fel annak bizonyítására, egy eszköz mennyire hasznos, egy trend mennyire virulens satöbbi. A Pew Internet and American Life Project vagy a Forrester számai mindig kerekek, mosolyognak a világba, öröm velük dolgozni. Csak éppen a magyar rögvalóság hiányzik mögülük.

Az idézett rész mögül meg az amerikai rögvalóság is:

One point that’s sure to catch attention is the number of people using RSS — our Technographics survey of 68,000 North American households showed that only 2% of all online households were “using RSS”. Now here’s the caveat — that doesn’t include all the people who may be using RSS (for example, through My Yahoo!) and don’t realize it. Young consumers between the ages of 12-21 were more likely to be using RSS — 5% of online young consumers say they use RSS. (Charlene Li, a fent hivatkozott tanulmány szerzője a blogjában)

One Comment

  1. banyek wrote:

    “Csak éppen a magyar rögvalóság hiányzik mögülük.” - gól :)

    Saturday, July 15, 2006 at 16:51 | Permalink