Skip to content

#1002

Az emberek tolonganak, boldogan adják el vásárlói profiljukat csokiért meg színes magazinért. Adatokat gyűjt a Navigátor az egyetemen. Vajon lesz belőle kargó kultusz?

6 Comments

  1. MiszterX wrote:

    En nem feltetlenul csak rosszat latok a dologban. Egesz egyszeruen tudni akarjak ki mit szeret. Es ahelyett hogy hivogatnanak es az utcan szolitgatnanak, ok csalogatnak magukhoz, ugymond igy kessegesebb leszel. Inkabb ajanljanak 2 csokit 10 igen/nem valaszomert, mint suli alatt folyton hivogatnak, hogy feltehet e par kerdest a utazasi szokasaimrol. Ennyi…

    Tuesday, September 26, 2006 at 12:33 | Permalink
  2. Gazs wrote:

    Múltkor volt valami ilyen social engineering (mintha a Slashdot-on olvastam volna) hogy egy csokiért az emberek nagy része a jelszavát is odaadta… (Amúgy mi az a Navigátor? Gondolom nem a Netscape…)

    Tuesday, September 26, 2006 at 12:52 | Permalink
  3. dani wrote:

    tipp: utazási magazin? részemről egyébként utálom az egészet, úgy ahogy van. hívogatnak, leszólítanak az utcán, e-mailokat küldenek… nem hagynak élni. tiszta spam az életem : )

    Tuesday, September 26, 2006 at 14:02 | Permalink
  4. Kelt wrote:

    dani: Utazási magazinnak biztos, hogy nincs szüksége a dohányzási és egyéb szokásaimra. Az idei kérdőívet nem néztem meg, de a tavalyi igen érdeklődő volt nagyjából minden területen.

    Másrészt személyes sértésnek veszem, hogy az ilyesmit nekem kell kitölteni. Próbálják összeszedni, ha annyira érdekli őket. ;)

    Tuesday, September 26, 2006 at 15:46 | Permalink
  5. dani wrote:

    jaja, szósölnetvörk, viv meg istennyila. tavasz elején megvilágosodtam, hogy mire is jó az egész, amikor büszkén beszámolt az akkori tulajdonosa (még a tékom előtt), hogy milyen jó, hogy személyre szabott reklámot tudnak mindenkinek automatán kirakni.

    Tuesday, September 26, 2006 at 17:53 | Permalink
  6. sala wrote:

    kelt! elképzelem, ahogy a gallup vagy a tárki emberei is figyelnek perceken keresztül és kitalálják, hogy vajon hová fogok szavazni :)

    érdekes köz”vélemény”kutatási adatok születhetnének

    Wednesday, September 27, 2006 at 06:49 | Permalink