Skip to content

Várjuk a következő publikus bétát

Az utóbbi időben megnőtt az internet jelentősége a gerillamarketing eszköztárában a közösségi oldalak felfutásával (web2.0 és már web2.2 is)

Somogyi Péter Pál, T-Online, diájáról verbatim kopírozva. Kiemelés tőlem.

One Comment

  1. moshi wrote:

    ajvé. ezeknek a korporét idiótáknak mindig van egy kis járási párttitkár-szaguk.

    Sunday, March 25, 2007 at 22:51 | Permalink

One Trackback/Pingback

  1. Jabberwocky » T-vedés on Tuesday, March 27, 2007 at 15:18

    […] T-vedés Címkék: bajaihiphop, flashmob, t Nincs is annál viccesebb, mikor egy sokfejű, rózsaszín1 mamut próbálja bebizonyítani, hogy ő egy gyorsreagálású, a fiatalság nyelvén értő, grassroots szerveződés, aki képes a Szardella Évszázadában a divatos marketingeszközöket használni. A pénteki GO!FREE konferencián a T-Online mutatta be, mennyire jól tudja használni a gerillamarketinget és a web22 teljes eszköztárát. […]