Civil média reklám módra

Míg a boldog nyugaton megy a tipródás, hogy a konzervatívabb lapok nyissanak-e a civil tartalom felé, fel lehet-e használni az “olvasó/néző” által beküldött képeket, tudósításokat (klasszikus példa a londoni robbantásoké), itthon a PannonGSM egy huszárvágással megoldotta a kérdést. Reklámjában - én egy üzletükben láttam, de nem kizárt, hogy a tévé is adja - a következő történetet meséli el a cég:

  • mosolygós ifjú sétál a telefonnal
  • lefotózza az első útjába akadó érdekes dolgot
  • elküldi mmsben
  • mosolygós lány megkapja az mmst
  • behúzza az anyagot egy pécén valami szerkesztő ablakba
  • és a kép a néven nem nevezett lap címlapján díszeleg másnap

Szóval leköröztük az ángliusokat, hátra lehet dőlni.

Zárójel: cselesen a galériába eldugva megleltem a reklámot is. Jobbra emlékeztem.

CategoriesUncategorized