A mindnyájunk által naprakészségéért kedvelt sg.hu ismertette egy német cég blogos felmérését. Az persze rejtély, hogy miért nem az nrc magyar blogos adataival foglalkoznak, de nem ez az egyetlen kérdés, amit a cikk felvet.
Két kedvenc mondatom van az írásban, a kommentekre még nem tudtam rászánni magam. Az egyik a spanyolviasz újrafelfedezése:
“A blogolvasókról rajzolt fantomkép alapján egy 30 év alatti fiatal férfi bontakozik ki, aki egyetemista vagy nemrég végezte az iskoláit és gyakran szörföl a világhálón.”
A másik pedig a kreatív terminus technicus használat mintapéldája:
“A megkérdezettek csupán tizenkét százalékának volt saját blogja, ám csak a harmaduk aktualizálja azt legalább havonta egyszer.”
Nó komment.
Update:
Ezt nem tudom kihagyni. Az idézet az első hozzászólásból való:
“A blogot azoknak találták ki,
akik szeretnek mindenki számára elérhető agymenéseket írni (vagy egész
egyszerűen csak a divat miatti csordaszellem hajtja őket), és nem
rendelkeznek azokkal a minimális technikai ismeretekkel sem, amivel egy
saját weblapot el lehet készíteni.”