6 Replies to “#1002”

  1. En nem feltetlenul csak rosszat latok a dologban. Egesz egyszeruen tudni akarjak ki mit szeret. Es ahelyett hogy hivogatnanak es az utcan szolitgatnanak, ok csalogatnak magukhoz, ugymond igy kessegesebb leszel. Inkabb ajanljanak 2 csokit 10 igen/nem valaszomert, mint suli alatt folyton hivogatnak, hogy feltehet e par kerdest a utazasi szokasaimrol. Ennyi…

  2. Múltkor volt valami ilyen social engineering (mintha a Slashdot-on olvastam volna) hogy egy csokiért az emberek nagy része a jelszavát is odaadta… (Amúgy mi az a Navigátor? Gondolom nem a Netscape…)

  3. tipp: utazási magazin? részemről egyébként utálom az egészet, úgy ahogy van. hívogatnak, leszólítanak az utcán, e-mailokat küldenek… nem hagynak élni. tiszta spam az életem : )

  4. dani: Utazási magazinnak biztos, hogy nincs szüksége a dohányzási és egyéb szokásaimra. Az idei kérdőívet nem néztem meg, de a tavalyi igen érdeklődő volt nagyjából minden területen.

    Másrészt személyes sértésnek veszem, hogy az ilyesmit nekem kell kitölteni. Próbálják összeszedni, ha annyira érdekli őket. ;)

  5. jaja, szósölnetvörk, viv meg istennyila. tavasz elején megvilágosodtam, hogy mire is jó az egész, amikor büszkén beszámolt az akkori tulajdonosa (még a tékom előtt), hogy milyen jó, hogy személyre szabott reklámot tudnak mindenkinek automatán kirakni.

  6. kelt! elképzelem, ahogy a gallup vagy a tárki emberei is figyelnek perceken keresztül és kitalálják, hogy vajon hová fogok szavazni :)

    érdekes köz”vélemény”kutatási adatok születhetnének

Comments are closed.