Az emberek tolonganak, boldogan adják el vásárlói profiljukat csokiért meg színes magazinért. Adatokat gyűjt a Navigátor az egyetemen. Vajon lesz belőle kargó kultusz?
6 Replies to “#1002”
Comments are closed.
Gülüszemű szörnyek, borostyán terminálok
Az emberek tolonganak, boldogan adják el vásárlói profiljukat csokiért meg színes magazinért. Adatokat gyűjt a Navigátor az egyetemen. Vajon lesz belőle kargó kultusz?
Comments are closed.
En nem feltetlenul csak rosszat latok a dologban. Egesz egyszeruen tudni akarjak ki mit szeret. Es ahelyett hogy hivogatnanak es az utcan szolitgatnanak, ok csalogatnak magukhoz, ugymond igy kessegesebb leszel. Inkabb ajanljanak 2 csokit 10 igen/nem valaszomert, mint suli alatt folyton hivogatnak, hogy feltehet e par kerdest a utazasi szokasaimrol. Ennyi…
Múltkor volt valami ilyen social engineering (mintha a Slashdot-on olvastam volna) hogy egy csokiért az emberek nagy része a jelszavát is odaadta… (Amúgy mi az a Navigátor? Gondolom nem a Netscape…)
tipp: utazási magazin? részemről egyébként utálom az egészet, úgy ahogy van. hívogatnak, leszólítanak az utcán, e-mailokat küldenek… nem hagynak élni. tiszta spam az életem : )
dani: Utazási magazinnak biztos, hogy nincs szüksége a dohányzási és egyéb szokásaimra. Az idei kérdőívet nem néztem meg, de a tavalyi igen érdeklődő volt nagyjából minden területen.
Másrészt személyes sértésnek veszem, hogy az ilyesmit nekem kell kitölteni. Próbálják összeszedni, ha annyira érdekli őket. ;)
jaja, szósölnetvörk, viv meg istennyila. tavasz elején megvilágosodtam, hogy mire is jó az egész, amikor büszkén beszámolt az akkori tulajdonosa (még a tékom előtt), hogy milyen jó, hogy személyre szabott reklámot tudnak mindenkinek automatán kirakni.
kelt! elképzelem, ahogy a gallup vagy a tárki emberei is figyelnek perceken keresztül és kitalálják, hogy vajon hová fogok szavazni :)
érdekes köz”vélemény”kutatási adatok születhetnének