Ti mire gondoltok, ha azt olvassátok, hogy egy garanciáról szóló szenvedélyes vita közepén megszólal a The Sales Guy új nick, és olyanokat mond, hogy:
Szerintem drukkolj, hogy se a szervizből, se a képviseletről senki se olvassa ezt a topikot, különben lemondhatsz a gépedről szerintem. Nincs az a minimális jóindulattal rendelkező egyén aki ennyi szerencsétlenkedés és mocskolódás után segítőkész gondolatokat táplálna az ügyed iránt… szerintem…
Jogállamban élkünk, nem igazságos államban, talán észre kellene venni. (a hozzászólás folytatódik a fórumban)
Nekem az ugrott be, ‘te jó ég, remélem nem vásároltam tőlük semmit’.
A teljes igazság kedvéért, egyszer volt szervizproblémám itthon Apple-lel. Villámgyorsan, egy hónap alatt kiderítették, hogy az újrahasznosított bádogból készült G3 PowerBook képernyőzsanér nem rendelhető. A PBparts két hét alatt szállította.
a legszebb az az összetartás, ami a helyből sugárzik. ahogy bántani mered a szent apple-t, máris lesz 2-3 tuti nick, akik neked fognak esni, még akkor is, ha ezért saját magukat kell hülyére venniük. kíváncsi lennék, ha neadjisten közülük valaki szívna egy jót, akkor az miképp jönne ki. hogy szívni jó, mi? :)
Az a baj, zsoltu, hogy sokan hajlamosak fekete-fehérben látni. Ha a mac elromlik, akkor biztos a dell is szar, ha az os x támadható, akkor bezzeg a vistában már találtak likat. A bezzegekkel nagyon nehéz vitázni.