‘Bár mobiltelefonnal más kocsiját körbefotózni több mint égő, de mégis…’ című rovatunk következik.
Hidraulikus felfüggesztés, elektromos injektor, hihetetlen SF kinézet, és lehetne még sorolni, de egyszerűbb egy wikipédia linket biggyeszteni a mondat végére: Citroen DS. Ugye hogy gyönyörű?
kedvenc autóm. a legjobb formaterv ever. és itt a kötnyékünkön van egy eladó. pöpec állapot, megfizethető áron… (csak kéne az a “megfizethető” mértékű pénz a zsebembe, már meg is venném)
repül is? vagy annyira nem fantomasz? :)
Múlt vasárnap ugyanez történt meg velem, más autóját fotóztam körbe mobiltelefonnal, ráadásul az is öreg Citroen volt! http://www.dub.hu/pics/citroen/1.jpg http://www.dub.hu/pics/citroen/2.jpg Elképesztően szép alakja van..
Sala: gondolj arra, hogy öreg autónál úgysem a vételár a legnagyobb tétel. Tapasztalatból mondom. A nyáron készült el a ‘87-es Nissan Pulsar Exám, csak a karosszériamunka az autó vételárának a háromszorosa volt, és még csak most készül a váltó. Az 1988-as Saab 900 (az autóparkom legfiatalabb tagja :) nem egy ritka autó, nem is túl öreg, de az egzotikusabb alkatrészeket azért már vadászni kell hozzá is.
Az “Istennő”. Még most is futurisztikus, de gondoljatok bele, mit érezhettek azok, akik a Párizsi autókiállításon az első példányt látták 1954-ben? Nincs még egy autó manapság, amitől így legyökerezik a lábam, mint ettől a csodától, nem számít, hogy dolgom lenne, szorít a határidő, vagy a természet, muszáj időt szakítani Rá és körbe járni, csodálni. Mérnöki csoda, itt még nem pofáztak bele a marketing és pénzügyi osztályról az autó tervezésébe.
tippelek, valahol 7-8 ker határa? pont erre szokott dekkolni… :P
Megszeretted a hidraulikát a tihanyi kiruccanások alatt? :-)
@Konrad Nem is a hidraulika, hanem a kinézete. Valami iszonyatosan menő még most is.
@Dani Lónyait és Rádayt összekötő utcácska, nem tudom a nevét. Mindenesetre még talán kilencedik kerület, de erre se esküdöznék.