Ugye a bloggerség első fontos pontja, hogy ne írjál öt, hét meg tíz pontos listákat dolgokról. (Kivéve: 1, tej, 2, kenyér, 3, spármüzli, 4, szénsav…) Úgyhogy most a két legjobb gamer link jön az utóbbi pár napból.
Egy Remek írás jelent meg a játékipar által gyakorta elkövetett hibákról a cracked.com-on. Onnantól kezdve, hogy leírták, egy játék ne a technológia csúcsa legyen, hanem jó, engem megvettek. És persze a működjön, de tényleg, sem rossz gondolat.
Kettő A Gamer Kiáltványa (Gamer’s Manifesto, nem tudtam nem lefordítani) még inkább kívánalmakat sorol. Olyasmikkel kezdi, hogy ne kelljen hosszú perceket várni arra, hogy a játék töltődjön, és elér odáig, hogy ha egy mód van rá, ne emlékeztesse a játék saját játék voltára a játékost. Azaz ne kelljen lepattani láthatatlan falakról, ne fogyjon el a térkép, le legyenek átléphetetlennek kódolt láncok, hanem rakjanak valami hihetőt a helyükre.
Amúgy innen van a nap idézete is. Csak képzeljétek el azt az állatkertes dolgot.
How in the name of Islamic Fonzie did we ever let games get away with “Loading…” screens? The Gamecube didn’t even have those, not on the games made by Nintendo. Hell, the 8-bit NES didn’t have load screens 20 years ago. Our favorite TV shows don’t load. DVD movies don’t load between scenes. The animals at the zoo don’t load.
És most megyek videódrivert vadászni win98 alá, hogy a múlt héten beszerzett Thief 1-et kipróbáljam végre.