Egy amerikai gyártói oldal és egy random termék hasonló magyar webboltból. A kettő között egy fontos különbség van, és az nem az ár vagy a színválaszték feltüntetése, azt nekem sikerült levágni a Yakpak táska mellől. (Amúgy hetven dollár, felírtam a karácsonyi listámra.)
Akik a több fotóra gondoltak, most hangosan felüvölthetnek, hogy bingó. Ráadásul, a fenti linket lekattintva az is látszik, hogy elég nagy felbontásúak. Mert táskát nem úgy vesz az ember, hogy megnézi egy 200 pixeles bélyegen a külsejét. Jól gondolom, hogy a magyar webbolt jelen esetben sokkal kevesebbet kínál, mint egy hagyományos bolt?
tartozik a felugyeletem ala egy webshop ahova az elmult hetek soran kerultek be egy elit d betus francia divatmarka termekei. A honi vezeto forgalmazonak sikerult a nehol 100E kozeleben jaro termekerol egy kozepkategorias (figyelj!) mobiltelefonnal keszult fotokupacot(800*600) prezentalnia ami valoszinuleg a ceges konyhaban keszult a helyenkent diszkreten belogo hutoszekrenynek tamasztva. Es ez szerinte imigyen jo. Ezek utan az hogy nem szinhelyes szinte reszletkerdese silanyul..
jónak induló webshop-kezdeményezések tucatjai váltak már hasonló okok miatt végül középszerűvé.
tudom, hogy szégyellenivalóan avíttas az álláspontom, de én eddig összesen kétféle terméket vettem az interneten. 1: előre csomagolt webdizájn - ezt pontosan láttam, hogy milyen. 2: fényképezőgép, tévé - ezeket előtte megnéztem a fizikai valójukban mondjuk a mediamarktban.
az összes többiről az bír eszembe jutni, hogy úgy 1990 magasságában megjelent a tévéújság hátulján az egész oldalas pilótadzseki hirdetés, amitől mindenki berosált, hogy mennyire pazar. bőr, szőrme galérral, remek fazonban. aztán amikor az első áldozat megvette és láttad az utcán is, akkor kiderült, hogy valójában nevetségesen hitvány plasztikkabát.
ugyanez frissben: két hete kinéztem az edigital.hu-n a crumpler pretty boy fotóstáskát, hogy az milyen jól néz ki. élőben meg nem győztem elég gyorsan visszakozni, rémes volt.
szerintem az ember fontos dolgokat nem vesz interneten, amíg meg nem fogdosta valahogy.
3, pizzát 4, könyvet, cd-t, amivel megintcsak tudtam mit veszek. (Illetve bűnrossz könyvet már sikerült, de arról nem a web tehet.) Továbbá fél pontért másik Yakpak táskát, de ott benne volt az is, hogy a Megatokyós gyerekeket támogatni kell valamivel.
A fizikai megtapogatással amúgy egyetértek. Ettől függetlenül örülnék, ha legalább arra képes lenne a web, hogy megkísértsen. Erre viszont két-háromszáz elmosott pixel nagyon kevés.
bólogatok, elfogadom a kiegészítéseket :)
Pedig kevésbé jó felbontással is meglehet kisérteni az embereket. Persze az összhatás is fontos. Ha igényes a shop és ismered a cégnél uralkodó minőséget, akkor könnyen rabul eshetsz. Amúgy én sem szeretek ilyen módon vásárolni, De Artemija Lebedevanál már sikerült párszor bevásárolnom tapizás nélkül is. http://www.artlebedev,ru vagy angolul http://www.artlebedev.com
A fene. Vessző került a pont helyére http://www.artlebedev.ru/
Tessék: http://www.caselogic.com/tk_messenger_bag/product_detail/index.cfm?modelid=90255
;)
Köszönet. Ezzel csak a magyar kereskedőt ástuk mélyebbre, hiszen még csak le se kellett volna gyártatniuk a fotókat.
Ja, a post-tal egyetértek, csak segíteni akartam a választásban. Vérrel-verítékkel tudnak a magyar kereskedők is csak képeket keríteni, mint én :D
Értem. A táskaválasztás maga óriási harc lesz, ha végleg viselhetetlennek érzem a mostanit. Jóelőre szóltam, mit szeretnék addig. :))
Hello,
Egy pár szót engedjetek meg a témával kapcsolatban, mivel jómagam szerkesztem a fent említett áruházat. Először is köszi a kritikákat, jogosak, mi is nyilvánvalóan tisztában vagyunk velük, DE azt Ti bizonyára nem tudjátok, hogy sajnos csak és kizárólag olyan fotókat használhatunk és rakhatunk fel amit a gyártó cég magyarországi képviselője számunkra engedélyezett. A táskák nyitott állapotban ábrázolt fotói nem tartoznak közéjük, azokat mi - bár minden további nélkül leszedhetjük - de fel nem rakhatjuk az oldalra. Ennek - elmondásuk szerint - az az oka, hogy a vásárlót szeretnék a gyártói oldalra is becsábítani, márkahűség építése céljából. Magyarul ha valaki ilyet keres és több foto is érdekli, így elmegy és megnézi a gyártó oldalán is (ahogyan Ti is tettétek, tehát működik).
Mi mindössze annyit tudunk tenni, hogy új fejéesztéseket rakunk fel amivel a használható fényképek szebben/jobban megtekinthetőek, pl. ha most megnézi valaki az oldalt (http://laptoptaskabolt.hu) akkor látható miről beszélek.
Vannak olyan nagy gyártók (T betűs márka az oldalon) akik még nagy felbontású fotót sem hajlandóak a kereskedő rendelkezésére bocsátani.
Előrebocsátanám, hogy a Laptoptáskaboltot pont azért neveztem meg, mert csupán példának akartam citálni, és az általános jelenségről akartam beszélni. Ugyanezt el lehetne mondani akár nagy könyvborítókkal vagy fülszöveggel is.
De egyébként valóban nem tudtam milyen feltételek mellett juttok nagyfelbontású és változatos fotókhoz. Ugyanakkor nem is hiszem, hogy ez a vásárló problémája kellene, hogy legyen. Amennyiben a gyártók úgy járnak el, ahogy mondtad, akkor leginkább magukkal szúrnak ki. Olyan márkához nem lesz hű az ember, aminek a termékét nem vette meg.
Az oldalon végzett fejlesztések egyébként tetszetősek. Amíg a gyártók felismerik, hogy állított A4 táskák is kellenek, addig viszont elvagyok a frissen beszerzett Lowepro Messengeremmel.