Értem én, hogy a dudások mellett annak pokolra kell menni, aki a mai reklámzajjal terhes világban ütős jó nevet akar találni a termékének. Ettől függetlenül nem értem, hogy ki volt istennek az a marhája, aki Bivalyerős bivaly bikacsök néven dob piacra cserkészkolbászt. Vastag kérdések ezek, meg etimológiával terheltek.
Ja és a gyártó: Koppányhús.
vagy a szó értelmét nem ismeri, vagy csak bátor. “Koppány testét felnégyeljük s váérainkra tűzzük fel Ez legyen a lázadóknak mindörökre intô jel”
A bikacsökről nekem leütés jut eszembe. Ha ilyennel próbálnák, akkor eltartana egy darabig. Nekem ez a koppányhús és a termékei annyit mondanak, hogy magyarabbak akartak lenni az ősmagyaroknál is. Aztán ősi román stílusra ragadtatták drága jó tenmagukat. Bivaly-bivaly-bika. Mi ezzel a baj? Olyan,mint a csigabiga gyere ki…