Levelet hozott a posta, hírlevelet

“Reklám, reklám, haragszom rád…”

Amióta az eszemet tudom, használom az Antikvárium.hu-t. Közepesen hosszú előjegyzési listám van náluk, néha felugrok az oldalra szétnézni, hátha kerül valami érdekes. Kényelmes helyen is vannak, egy hídnyira lakom a pesti boltjuktól.

A probléma csak az, hogy körülbelül fél éve bevásárolhattak valamelyik készterméket árusító dobozos marketingguru termékébe, és azóta egyre irritálóbbak. Először egy olyan levél jött, amiben egy kínosan vicceskedő levélben ajánlották az oldal bonyolultabb funkcióit ismertető videót. Idegesítő volt, rossz volt, ráadásul a felület kényelmesebbé tétele helyett történt.

Ami rosszabb, ma is levelet hozott a posta, ilyet:

Vásároljon az Antikvarium.hu-n egy napon belül legalább 20.000 Ft értékben, és mi cserébe segítünk megemelni a fizetését! (…) Egy Partnerünk több éves fejlesztőmunkával, és cégszervezési tapasztalattal kidolgozott egy Önfejlesztő tréninganyagot, amely segíti Önt abban, hogy akár már a jövő hónaptól meg tudja emeltetni a saját fizetését!

Míg az előző hírlevél a szolgáltatásról szólt, ez valami egészen másról. Infotermék helyett többnyire könyvet veszek, nagyon nem vagyok célcsoport, mégis jön.

A kötelező leiratkozás mellett mit csinál az ember, ha módszeresen elkezdik szétmarketingelni az egyik kedvelt szolgáltatását? Rinyál.

6 Replies to “Levelet hozott a posta, hírlevelet”

  1. korábban én is sokat vásároltam onnan, de aztán feltűnt, hogy az eőjegyzett, majd megvásárolt könyvek nagyrészében (csaknem tejes egészében) ott figyel a könyvtári pecsét. és ezeket a könyveket tuti nem selejtezéssel adta ki az adott könyvtár…

  2. Kiváncsi lennék én arra a partnerre. Ez az alapvetően áttetsző reklámszöveg szerintem mindenkit irritál. Sajnos a tendencia az, hogy egyre jobban terjed a módszer. Nem is a videoüzenet a gond, hanem az átbaszós stílus. Mellesleg egy antikváriumnak mi szüksége van erre? Úgy sokkal igazab lenne a levélke, ha azt írnák:

    “Vásároljon az Antikvarium.hu-n egy napon belül legalább 20.000 Ft értékben, és mi cserébemegemeljük kalapunkat, és a főnök fizetését!”

    vagy valami hasonló.

  3. Tény, hogy még mindig ők a legjobbak. Úgyhogy szerintem ez így még megbocsátható.

    Ha a következő vásárlásnál Dianetika könyvet adnak ajándékba… akkor kezdhetünk félni

  4. Az oldalon mászkáló beszélő pasis videó engem is halálra idegesített néhány hónapja. Meg is írtam nekik - azóta el is tűnt. Nem tudom mennyi hatással volt erre a levelem, de szerintem írni kell nekik. Esetleg ha sok komment lesz itt add meg referenciaként ezt a postot.

  5. @spg

    Én a kedves olvasó nézze meg a mi kis balfasz videónkat akció után írtam, hogy miért nem érzem, hogy az általuk vett dobozos marketing működik. Ugyanekkor iratkoztam le az egyik címemmel a hírlevélről - máig rejtély, a másik miért maradt fent tegnapig - csak az utóbbi kérésre jött szabvány válasz.

    @Andrei

    Az a fő bajom, hogy erősen allergiás vagyok a hazai kkv-knek eladott ‘reklám, ami üvöltözi magáról, hogy reklám’ típusú megoldásoktól. Beszélő fej videó, vicces hírlevél, navigátorklub, sárgával kiemelt kulcsszavak, ingyen tanulmány tíz ponttal, ami alapján…

Comments are closed.