És akkor jött ez a reklám és ütött. Azt hiszem, a PC Worldben volt, az pedig egészen biztos, hogy a GameStart ajánlotta az olvasó figyelmébe. Volt egy darab Huizinga idézet - gondolom a Homo Ludensből, nem kerestem ki a pontos passzust - fekete háttér, GS logó és ennyi. Ennél egyszerűbben nem lehet azt mondani, hogy mi vagyunk, srácok, A Játékmagazin. Könnyekig hatott meg, tényleg.
Nézzétek el nekem a minőséget, isten egyik csodájával, a kredencnyi, netre kötött emailezős, hálózatra töltős fénymásolóval készült, rendes beállítások nélkül.
Telitalálat. És persze klasszikus is, de a marketingben felhasználni azért mégis. Bár azt hiszem, nem mai darab. :)
Csodálatos dolgozat lenne belőle. A Homo Ludens marketingbeli felhasználása 1938-tól napjainkig. :)